Elkészültem Timcsoca kihvásával (1). Kicsit utoljára, de sajnos nem volt előbb időm. Egy CD tartót készítettem. Testvéremmel szoktunk CD-ket ajándékozni egymásnak.  Én most úgy gondoltam, hogy egy kicsit még feldobhatjuk azzal is, hogy egy szuper tartóval adjuk át. Ezért egy CD tartót készítettem Daisy'ds papírból, mely ugyan rózsaszín, de rózsamintás. A záró részre  Annette Stevenson 3D rózsáját tettem.

 

 

Szerző: jfi  2009.09.04. 19:07 1 komment

Címkék: kihívás timcsoca

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr941360551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timcsoca 2009.09.04. 19:39:46

Gyönyörű és ötletes alkotás! Ez a papír mostanság a kedvencem!!!A rózsa is nagyon szép!:)

Köszi, hogy részt veszel a kihívásban!:)
süti beállítások módosítása