Több társamnál is láttam, hogy december hónapban napról-napra készítenek csodálatos oldalakat, hogy évek múlva is emlékezetes legyen a karácsonyi készülődés. Én is felbátorodtam és készítettem egyet. A fényképek sajnos még nem szerepelnek rajta, de a betegségem miatt sok minden elhalasztódott és átértékelődött. Még nincsenek kész és nem ragasztottam fel az üres oldalakra.  Ha ezekkel is elkészülök felteszem azokat az oldalakat is külön. Scrap társaimnál igazán nagy sikert aratott. Megpróbálom hozzászólásaikat bemásolni, remélem sikerül:

Wow. Fantasztikus lett. Nálam 5*! És külön csodálom a kitartásod. Gratulálok! Hűű azannnyyjjaaa! Erre most lelkesedésemben nem túl publikusat mondtam, de szóval gyönyörményes, imádom! Tapsiiii! Mesés az albumod!! Harmonikus, tele melegséggel,szeretettel, finomsággal! Nagyon tetszik! Andikos fiának a szavával élve: apám! (Ez nagyobb fokozat, mint az anyám!) Mennyi ötlet! Nagyon jóságos meg szépséges!! Dikó, látszik, hogy beladatad szíves-lelked! Nagyon szuper és tényleg dokumentálja a decemberedet. Nagyon-nagyon jók az sk díszítők és az egész album! Juj Dikó ez csodaszép lett. Csodálom a sok apró kiegészítőt, amiket készítesz és az egész olyan nagyon egységes és szép. Nem is tudok jó szavakat írni. Dikó, ez nagyon Nagyon lett... tetszik nagyon... talán a bevásárszatyor a legjobban, vagy az énekfenyő, de annyi nagyszerű ötlet van benne, hogy nehéz is kiválasztani... majd mutasd meg képekkel is. Gyönyörű lett Dikó!!! Imádom az sk kiegészítőidet, mint a bevásárló táska, függöny, csoki, az a filmes csapó izé stb. Kiváncsi vagyok a befejezett műre is!

És akkor most a képek:

 

Szerző: jfi  2011.02.12. 22:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr612656830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása