Én ragaszkodom a hagyományokhoz és a népies dolgokhoz Karácsonykor is. A hét végén láttam egy filmet "Angyal a családban" címmel. A filmben a templom előtt  egy hatalmas Betlehem állt, amely talán kicsit inspirálta, hogy ezt az alkotást válasszam. Egy régi  minta alapján piros hullámkartonra rajzoltam az alakokat és kivágtam. Lehet az ollóm éle is vele ment, de ez az ablakdísz született. Én úgy döntöttem, hogy tovább nem dekorálom, maradjon nemes egyszerűségében. A fény-árnyék játék ami meghatározó. A fénykép az ablakomon készült most este, a bevillanó fények az utca fényei. Sajnos nappali megvilágításban nem biztos, hogy tudok képet készíteni róla, mert dolgozom, de ha időben hazaérek megpróbálom még azt is.

 

Szerző: jfi  2009.08.24. 21:45 1 komment

Címkék: simon challenge says

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr971335916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timcsoca 2009.08.25. 13:21:05

Nagyon ötletes, szép dísz!

Köszi, hogy részt veszel a kihívásban!:)
süti beállítások módosítása