Anna és Zsófi a testvérem iker unokái. Szeptemberben 3 évesek lesznek és kezdődik az óvoda. Nekik készítettem ezt a kis albumot, hogy tudják menteni kincseiket és fényképeiket. Az albumból kettőt készítettem, az első lapon látszik a nevük és a ráragasztott kislány más (de ők sem teljesen egyformák). A belső lapokat csak egyszer fényképeztem, mert teljesen egyforma. Az albumon 4 délután és este dolgoztam. Egy oldalt sajnos kétszer is meg kellett ismételnem, de a végeredmény számít. Már nagyon várom, hogy átadhassam nekik, de az majd egy kicsit később lesz.. Attól nem kell félni, hogy esetleg ők bekukucskálnak a lapra, de mások láthatják.A betűkön sokat kísérleteztem, mert azok sosem sikerülnek úgy ahogyan kellenének. Kivágtam egy keményebb kartonból és gondoltam, hogy készítek egy sablont vele és pecsételni fogok. De ez nem sikerült, mert a festékes párnáim csak keskenyebb csíkokat tartalmaznak .Ez  a véletlen, hogy mégis ilyen  lett, miután mérgemben  az egymás utáni színbe belenyomtam őket egyszerre. 

 Felhasznált anyagok: Egy tévesen rendelt jegyzettömb (nekem jól jött, mert kartonnál is vastagabb lapjai vannak) a nagyobb oldal, a keskenyebb oldal IKEA-ban vásárolt üdvözlőlap egy része. Dasy'ds papírok, gombok, szalagok, gyöngy, börszíj, Rayher figurák , életem első pecsétjei szintén Rayher, és Prettiy Color festék, hímzőfonal, hobbyboltban vásárolt csipesz, katica figurával, régi díszvarrott szegély.


 

Szerző: jfi  2009.08.20. 19:11 Szólj hozzá!

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr191325976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása