A bejárató ajtómra készítettem ezt a díszt. Az alapötletet Timcsocánál láttam, aki ajándékba készített egy hasonlót Mesi barátnőjének. Mivel a lakásfelújítás óta az ajtómon semmi felirat, ajtószám, névtábla, gondoltam készítek egyet. Timcso hozzájárulását kértem, hogy az alapötletet felhasználjam, és  kiváncsian várja a végeredményt.Sajnos több éves keserű tapasztalatom, hogy a legtöbb általam készített karácsonyi díszt, koszorút a kiakasztás után 1-2 nappal valaki megszerette és elvitte. Remélem ez nem kerül ezek sorsára. 

Az alap egy pizzásdoboz teteje,melyet tépkedtem és szürke és fehér akrílfesték segítségével olyan hideg piszkosfehérre festettem.

Dasy'ds kartonból vágtam ki az egyik virágmintát és a feliratot. Egy másik mintájú papírból készültek a virágok. A gombokat múlt hét végén kaptam anyukámtól, aki szabad bejárást engedett gombosdobozába és egy doboz gombot kiválogathattam. A gombok legtöbbje 50-60 éves és nagyon sok közöttük ami még eredeti kagylóhéj.  Színben nagyon ideillenek. Az akasztó bőrszíjból készült és remélem tartós marad.

 

Szerző: jfi  2009.08.20. 18:47 Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr411325920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása