Merika blogját nagyon szeretem látogatni. Több is van neki. A Gondolatok fiókjában megjelöli a kedvenc blogjait, amiket  szeret.  Ott láttam egy oldalt, melynek a neve: Vita Hemmet Lyckebo. Ez nagyon elvarázsolt. Rengeteg lakberendezési ötlet található, néha puritán, egyszerű módon, minden szinte hófehér. Az én lakásomba nem illik igazán a minden csupa hófehér megoldás, de nagyon szeretem a természetes anyagokat és színeket. Ötleteket gyűjtöttem és igazgattam, formáltam a saját ízlésemre. Egy csendélet, ami sk. készült. Maradék anyagból varrtam a kis szívet és nyersvászon anyagból a terítőt, mely csipke szegélyt kapott. Több ilyen szív és terítő is készült a fonott kosarakba. Ebben a kosárban az általam készített scrap családi albumokat tartom.

 

Szerző: jfi  2011.02.10. 20:30 Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr62652418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása