Testvérem készítettem ezt a szakácskönyvet Zsuzsanna napra. Nagy szeretettel és gonddal készült. Egy kis kötényt varrtam patchwork anyagból. A kötényt egy bordó kartonra ragasztottam. A Herlitz-ben vettem egy szép kis könyvet, melynek az elejére felragasztottam az egészet. Készítettem egy feliratot Receptek felirattal. A hátoldalát is dekoráltam. Shabby Chic Papirskatter oldalon rengeteg régies témájó kép található. Igazán remek csemege szkrepperek számára. Olyan képeket gyűjtöttem, ahol étel vagy valami konyhai téma reklámképei találhatók. Ezeket lekicsinyítettem, kinyomtattam és a hátoldalára ragasztottam véletlenszerűen. Na és az sem volt utolsó dolog, hogy mindig tudja a könyv melyik oldalán nézett ki valami receptet, két könyvjelzőt is készítettem hasonló stílusban.

Hét végén volt a napja, hogy átadtam. Nagyon tetszett neki.

 

 

Szerző: jfi  2010.02.24. 19:54 Szólj hozzá!

Címkék: albumok

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr531787659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása