A scrap.hu-n elindult egy szülinapos és névnapos staféta. Ez  alapján egymásnak készítünk meglepi képeslapokat. Én most Tinának készítettem képeslapot, aki babát vár. Akkor még nem tudtam, hogy kék vagy rózsaszín. Mivel egy kisfia már van, én úgy gondoltam egy kislányos színvilágban készítem el. Ami azóta kiderült. Teli találat! Ezóton gratulálok a kislányhoz és újra Boldog Névnapot kívánok.

Egy kicsit késtem is, mert figyelmetlen voltam és mivel ingen elfoglalt vgyok mostanában, későn készült el a képeslap, de annál nagyobb örömmel postáztam és azóta már a visszajelzés is megérkezett.

 

Szerző: jfi  2010.02.18. 19:19 Szólj hozzá!

Címkék: képeslapok

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr881771324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása