E heti Simon kihívás témája Give Thanks - Köszönöm. Erre az alkalomra készült ez a kép vintage stílusban. Nekem ez a stílus a kedvencen. Az első képeim is így készültek. Amikor nem jön ihlet, csak a jól bevált technikát veszem elő, és valami mindig készül.

A kartont megtépkedtem,  karamell és vajszínű akríl festék keverékével festettem. A képek és feliratok széleit égettem, a "thank you" felirat szélét tintáztam.

felhasznált anyagok: hullámkarton, SKB virágok, gyöngy, horgolt virág (Évától nyertem - most is köszönöm), csipke, hímzőfonal és Shabby képek, feliratok. Akril festék és Distress Ink vintage photo festék.

 

 

Szerző: jfi  2009.11.08. 22:50 1 komment

Címkék: simon challenge says

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr931510326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timcsoca 2009.11.09. 11:54:44

Igazán gyönyörű kártya Ildikó! Nagyon tetszik a tintázás, a festések és a tépett papírdarabok!! Szép munka!:)

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Tímcso és a DT
süti beállítások módosítása