Timcosca blogján votl egy csodálatos blog candy. Nézzétek:

Blog Candy
 

Tim Holtz Distress Ink-Vintage photo
 
Köszönöm Heidi!!
 
Heidi allowed me to raffle the foresaid ink pad they, who write a comment here!!!! Thank you Heidi!!My blog candy will close next 29th September. It would be terrific if you could join us in our challenge this week!:)
 

A teljes színválasztékot megtaláljátok a

Simon Says Stamp webáruházban

! Ha szeretnétek megnyerni ezt a tintapárnát, akkor nincs más teendőtök, mint hagyni itt egy megjegyzést, valamint az aktuális kihíváson részt venni!!:)

 

Én részt vettem a kihívásom és nyertem. Csodálatos már meg is érkezett. Nekem elhihetitek.

2009. szeptember 30., szerda

Blog candy Győztes!:)-Blog Candy Winner!:)

Megtörtént a

Simon Says Challenge kihíváshoz kapcsolódó blog candy-m

sorsolása és a szerencsés nyertes



Ta-da-da-daaaaaaaaaaam
*
*
*
*
*
Dikó!
(2009.09.23. 18:49:00 )
Gratulálok!(a címedet légyszíves küld el nekem emailben)
Szerző: jfi  2009.11.05. 18:48 Szólj hozzá!

Címkék: blog candy

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr91503153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása