Timcsoca 3. kihívására készült ezt a kép. A vázlatot, ami alapján készíteni kellett Izzi tervezte. A gyerekkori képemet használtam fel, mely egy sorozat legkisebb tagja és már többféle módon feldolgoztam őket. Ezért maga kép sem nagy, 15x15 cm. Erre kellett ráférnie mindennek. A háttér készítésénél Timcsoca leírása alapján folpackkal és festékkel készítettem az öregített hátteret. A papírra szürke és rózsaszín maszatokat tettem, melyet a folpackkal összetapicskoltam,ettől néhol kékes, lilás, szürkés, rózsaszínes lett a háttér. A papírok Daisy'ds papírok. A virágot édesanyám horgolta, a másik SBK virág közepén egy rózsaszín gyöngy. A cím mentén egy kézi varrás található. A fényképezés sajnos nem az én világom, ezért ez most ismét nem sikerült olyan jól. Ha természetes fények lesznek, akkor kicserélem, de erre nem tudom mikor lesz időm.

Szerző: jfi  2009.09.24. 19:34 1 komment

Címkék: kihívás 3. timcsoca

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr381404794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timcsoca 2009.09.25. 12:43:31

Dikó, ez az oldal a szívem csücske lett most!!! Azért is mert az általam leírt technikával készítetted a hátteret, FANTASZTIKUSAN SZÉP LETT!!!, és mert nagyon jól válogattad össze a színeket és a kiegészítőket is! Gyönyörű alkotás!

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)
süti beállítások módosítása