A megmaradt 3 D-s rózsákat szerettem volna felhasználni. Készítettem egy képeslap kollekciót. A képeket tegnap este készítettem, nem sikerültek valami jól. Gondoltam, hogy ma majd újra készítek képeket és feltöltöm. A kolleganőimnek reggel megmutattam, de mindegyik gazdára lelt, így a fényképezés a mai napon meghiúsult. Örömmel adtam és mutattam Nekik, így nem sajnálom. A belső odlalaik is diszítettek, de ezt már nem tudom megmutatni. Ezeket is szintén rózsaszín és arany kombinációval készítettem.

 A felhasznált anyagok: fehér rajzlap, 3 D-s rózsa, rózsaszín Daisy'ds papír, és arany színű kontúros matrica.

 

Szerző: jfi  2009.09.22. 23:17 Szólj hozzá!

Címkék: képeslapok

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr301400778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása