Valamikor régen láttam valahol, hogy a szép dobozok tartalmát ötletes kis címkékkel jelölik meg. Az elnevezést a blogról vettem, ezért kapta a nevét: Címkefelhő. Sok IKEA-s dobozom van, ugyan tudom a tartalmukat, de az egymás mellett lévők közül az idő elteltével már nem tudom, hogy melyik is az igazi, csak tudom, hogy az egyik. Hosszú betegség után ezt a könnyed megoldást választottam és ezt a 4 db-ot készítettem el. Még lesz majd egy jópár, de addig is a végeredmény.

Felhasznált anyagok: IKEA-s karácsonyi üdvözlőlap (még nagyon régen vettem, fekete, drapp mintás) Distress Ink vintage photo, szalagok, miltonkapcsok, szegecs, lyukasztó, sk. díszek. 

 

Szerző: jfi  2011.02.10. 20:15 Szólj hozzá!

Címkék: címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr642652376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása