Napok óta készülődtem, tépelődtem alkotás terén. Tegnap aztán sikeredett egy olyan fióki értekezlet, ahonnét egy kicsit felháborodottan érkeztem haza. Azután egy hirtelen pálfordulat: nem ér annyit az egész és dühömet az alkotásra pazaroltam. Téptem, égettem, varrtam, vágtam, festettem, ragasztottam. Ez sikeredett.

Nagy gond, ha vásárolni megyek és elfelejtem a kártyát, nincs nálam érme, vagy biléta a   kocsiba, na és a lista természetesen az asztalon maradt.  Ezt a táblát készítettem, amelyet az előszobában fogok a falra feltenni. (Még képakasztót vennem kell). Itt kéznél van egy kártya, mindig van a tartóban érme, és a listának természetesen flancos papír. Így mindig kéreti magát: Vigyél magaddal!!!!

felhasznált anyagok: hullámkarton, akrilfesték, gombok, bőrszíj, gyöngyök, pénzérme, csipke, Prima virág, csőszegecs, kockás jegyzettömblap, EFCO papír és a nőalak is szintén valamilyen papír, csak már nincs meg a felirata. 

 

Szerző: jfi  2010.07.28. 19:17 Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr332183155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása