Mónika kért fel, hogy a Vázlat kihívás júniusi inspirációs oldalát készítsem el. A feladatot örömmel vállaltam. A vázlatot meglátván több ötlet is motoszkált a fejemben, de emellett döntöttem. Lehet hatással volt rám a sok esküvői oldal, lehet nem, de már régen készültem arra, hogy az eskövői képeimet egy kicsit átalakítsam.

A vázlat, amelyet Mónika átküldött részemre:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Álmodtam egy nagyot és elkészítettem az alábbi oldalt

 

A képen látható kiegészítők, díszek saját készítésüek. Amire a legbüszkébb vagyok az a virágcsokor. Igaz több órán át készült, de megérte. A képen szintén az egyik kiemelt részen helyezkedik el a galamb pár. Az egyik maszkkal készített, a másik pedig fehér dombormintás papírból, ugyanazzal a kék festékkel színezve. A galamb csőrében egy virágszál, melynek virágai rizsszemből és gyöngyből készültek. A kép bal alsó sarkában az egyik kép elem helyére egy menyasszonyi és vőlegény ruha került. Ezeket szintén én rajzoltam és vágtam ki. 3D ragasztókockára kerültek, így egy kicsit kiemelkedik.  Az ötödik elem helyére került a virágcsokor. A kép széléhez egy sablonra kilyukasztottam a mintát és a kék festékkel színeztem, majd a karton szélét még külön tintáztam.  A bal oldalon a körív helyett egy körcikket formázó dísz van. A karikákat bőrszíjból tekertem egyenként és ragasztottam. A feliratot pausz papírra írtam és csak ragasztópöttyel ragasztottam fel egy-két helyen. A háttér papírt téptem, gyűrtem és körbetintáztam, néhány helyen beszakítottam és nagy öltésekkel varrtam.  A képek alatt egy csipke fut keresztbe, mely egy régi varródobozból került elő.

És akkor most a részletfotók:

 

Szerző: jfi  2010.06.01. 21:58 Szólj hozzá!

Címkék: vázlat kihívás

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr562049239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása