Csak úgy! Tegnap úgy éreztem valami képeslapot kell készítenem. Még nem tudom kinek, milyen alkalomból... Nekem nagyon tetszik a 20-as évek divatja és a Graphic 45 oldalán rengeteg ehhez hasonló papírt láttam. Sajnos még nem tudtam hozzájutni egyhez sem, ezért kutakodtam. A Google-n véletlenül akadtam egy olyan oldalra, ahogy hasonló képet láttam. A felirat album szó volt és ráklikkelve rengeteg képet találtam. Az én problémám megoldódott és azonnal készítettem ezt a képeslapot. Az elején a felirat helye is üres, mert azt majd az alkalom hozza, hogy milyen felirat kerül rá.A virágokat éjfélig rajzoltam, vágtam, tintáztam és ragasztottam a gyöngyöt. Ez lett belőle.

felhasznált anyagok: papírboltban vásárolt képeslap alap, kásagyöngy, Daisy'ds papírok, Distress Ink, 

 

Szerző: jfi  2010.02.24. 19:36 Szólj hozzá!

Címkék: képeslapok

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr451787603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása