Kollegáimnak készítettem ezeket a jegyzetfüzeteket. Megpróbáltam egy kicsit egyéniségükre szabni és a rájuk jellemző motívumokkal diszíteni.

A füzetek együtt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És most külön-külön.

Az első Mónié, aki táska és cipő imádó. Készítettem egy könyvjelzőt. a hátoldalán lévő képnek nem bírtam ellenállni, ezért azt is felragasztottam.

 

A következő Ildié, aki szeret varrogatni. Egy régi varrógépet, gombokat és csipkét tettem a füzet előlapjára. Kender madzag és gyöngy van a könyvjelzőn.

 

 

A harmadik Norbié lett. próbáltam fiússá tenni a megoldással és a könyvjelzővel.

 

És a negyedik Icusé lett, aki utálja ha Ilonkának hívják és imádja a számmisztikát, a sorsjegyeket és kisérti a szerencséjét, emellett egy romantikus és szerelmes alkat.

 

A füzeteket hétfőn adom át, remélem mindenkinek tetszeni fog.

Szerző: jfi  2010.02.13. 20:48 Szólj hozzá!

Címkék: albumok

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr41755744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása