Egy kolleganőm kérésére  a testvérének készítettem egy születésnapi albumot. Balázs imádja a lovakat és minden kép erről szól. A képek száma 20 db, így igen sokat dolgoztam vele, míg ilyen lett. Igyekeztem minden oldalnak más elrendezést kitalálni és miden oldalt  másképpen dísziteni. A díszitéseket én készítettem, mivel a helyi boltban semmilyen lovas témáju dolog nem volt kapható.

Felhasznált anyagok: barna és drapp karton, bőrszíj, kenderzsineg, Distress Ink  vintage photo - Daisy'ds, Rayher háttérpapírok, gombok, ló alakú lyukasztó (kölcsön kaptam egy kolleganőm gyermekétől) köszi Ildi és Beni, gyöngy, szegecs és a számok fából. A bőrszíj négyes fonását Sógorom készítette. Köszi János!

 
 

 

 


 

Szerző: jfi  2009.12.27. 10:36 Szólj hozzá!

Címkék: albumok

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr461625721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása