A 2. kihívásra készült ez a kis dobozka. Bár a kihívás arról szólt, hogy olyan oldalt  vagy lapot várnak, amin saját készítésű díszítő van. Remélem nem gond, hogy nem oldal vagy képeslap, de saját készítésű a díszítés.

Az alap először egy köténynek indult egy zsebbel, melyben egy recept található. Aztán meggondoltam magam. Ne csak egy hanem több is beleférjen. Ehhez azonban már egy szélesebb zseb kellett, ami miatt már nem igazi a kötény hatása, ezért egy kicsit megkúrtítottam és már egy tároló dobozka lett. Elkészültek az elválasztó lapok is és ekkor már a recepten kívűl más ötletek is eszembe jutottak. Repül, szalad az idő, nemcsak ilyenkor Karácsony tájékán, néha elfelejtődnek dolgok, néha nem. A kisebb méret miatt az íróasztalomon is elfér, és a scrappal kapcsolatos feljegyzéseket, határidőket, vásárolni való dolgokat, megrendeléseket ebben nagyszerűen tudom tárolni. Néha csak papírfecnikre írtam le dolgokat ha csengett a telefon, és emiatt néha előfordult, hogy a papírhulladékkal együtt kidobásra került. Most azonnal be tudom tenni a helyére és még gyönyörűséges is. Az idő múlását egy zsebóra mintás pecséttel illusztráltam minden elválasztó lapon és a dobozkán. Az első oldalon sk. virág található, valamint egy lepke pecsét.  A hátoldalán a zsebóra angyalszárnyakat kapott. Mégicsak Karácsony van! És hogy egy kicsit nőcis legyen, egy csipke díszt is tettem rá, melyet először varrógéppel varva is diszítettem. (ezt eddig csak kézzel tettem) A széleket tintáztam.

felhasznált anyagok: barna karton, drapp, barackszínű és zöld rajzlap, gomb, csipke, bélyegzők: CreatiWitches nyeremény Puttó mintás bélyegzői - angyalszárny és ugyanebben a csomagban volt a zsebóra is. A lepke Rayher bélyegző. A tinta Distress Ink - vintaga photo -.

 

 

Szerző: jfi  2009.12.21. 11:53 Szólj hozzá!

Címkék: és kihívás timcsoca izzi

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr311612820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása