Blogdíj- Játék


Merikától kaptam ezt a díjat, melynek lényege, hogy írj magadról 10 dolgot és utána küld tovább 10 embernek!

 

 

 

 

 

Állok elébe:

 

1. Imádom a családomat, és amit csak lehet megteszek értük.

2. Perfekcionista vagyok, amivel néha őrületbe kergetek másokat. Szerinten nem- de szerintük igen - ez sajnos otthon és a munkahelyen is okozhat konfliktusokat.

3. Imádok kézműveskedni: dekupázs, patchwork, scrap, gyöngyfűzés, hímzés, keresztszemes (ennek is a modern formája). A készített dolgokkal szívesen dekorálom a lakást és igen sűrün cserélem ezeket. A scrap most mindent megelőz és fertőz mint egy vírus, de ez van.

4. Imádom az állatokat, főleg a cicusomat, de a majmok szeretete még őt is megelőzi. Sajna nem tarthatok otthon egyet, így aztán csak vágyakozom.

5. Bevállalós vagyok pedig iszonyat tériszonyom van, de minden új izgat. Erről majd készül egy sorozat is, ami a Kislődi Kalandparkban készült.

6. Sokan szeretnek velem beszélgetni, tanácsot kérni, és mernek tőlem segítséget kérni, mert tudják, hogy önzetlenül és teljes odaadással teszem.

7. Nem dohányzom, de káros szenvedélyem van: a csokoládé, mint ahogy Gombóc Artúr mondá: a töltött, a töltetlen, a keserű, az édes, a csomagolt, a csomagolatlan, a hosszúkás, a keskeny, a kerek, a szögletes....

8. Imádom a könyveket, nemcsak tartani, hanem olvasni is. Képes vagyok főzés közben olvasni, míg sül a hús, a krumpli, nem forr a víz. Minden téma és forma, mert amíg nem olvastam el valamit, nem alkotok róla véleményt. És imádom a keresztrejtvényt is.

9. Szeretem a munkámat, mert ha nem szeretném, már régen feladtam volna.

10. Takarítás mániás vagyok, amiért mindenki cikiz, de kit érdekel. Én mindig a macskára fogom, pedig nem miatta van. Szerintem mindennek meg van a maga helye és haragszom, ha valami nem oda kerül, ahová való. Nem szeretem, ha elvesz valaki valamit a helyéről és nem úgy rakja vissza, ahogyan volt. Jártamban-keltemben ezért aztán minden dolgot megigazítok és helyére teszek.

Elfogyott a 10 pont, pedig még annyi minden tudnék magamról, de most elégedjetek meg ennyivel. Legközelebb más 10 fog szerepleni.

Most következik az, hogy nekem is ki kell jelölnöm 10 embert, ezért most elhagyom a blogot és kutatómunkába kezdek, kik legyenek. Azután bénázok egy kicsit, hogy ha becsatolom a nevüket, onnét a blogjuk is megnyitható legyen. Addig is türelem és előlegbe egy kis kép: Szegény eleink, ha ezt látnák. (bár nagyon is jól céloztam, már csak a ló hiányzott)!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: jfi  2009.11.18. 22:24 Szólj hozzá!

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr481535467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása