Simon heti kihívásának  témája: "Jobbulást kívánok"!Err a kihívásra egy alma formájú lapot készítettem, melyre Get well soon felirat került. A képeslap belsejében pedig komment címkét helyeztem, melyre egyéb jókívánságainkat írhatjuk.

Egyben ez a munka a The Corrosive Challenge Blog kihívására is készült.

 

felhasznált anyagok: almazöld dombornyomott karton. Zöld gyürt dekorpapír,saját készítésű virág, melynek közepén egy SBK virág és egy gyöngy található. Egy kockás textilszalag és komment cimke.

 

 

Szerző: jfi  2009.10.26. 22:39 2 komment

Címkék: blog simon the challenge says corrosive

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr911477594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klárifári 2009.10.27. 08:04:43

Szia Dikó!
Hogy én miért csak most vettem észre a blogodat!? Tökjó! Mitől van az, hogy olyan jó nagy méretű képeket tudsz feltenni? Én akárhogy próbálkozok, alapból sokkal kisebbet engedélyez az oldal. Persze, leehet, hogy azért, mert az blogspot. Na mindegy!
Puszi: Klári kaszasklari.blogspot.com/

Timcsoca 2009.10.27. 19:17:44

Nagyon ötletes az almaforma! A domborított papír, a virág é a kockás anyagdarab is nagyon tetszik!!:)

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)

Timcso és a DT
süti beállítások módosítása