Timcsoca 2. kihívására készítettem ezt a kollekciót.  A kihívásban kizárólag fekete és fehér szín lehetett. Sokat töprengtem, hogy mi legyen a téma. Nem volt könnyű. Egyszercsak eszembe jutott a Halloween. Magyarországon nem elterjedt szokás, de pár éve már hallani, hogy kezd teret hódítani. Innét már könnyű volt minden és nem volt nehéz kitalálni a megoldást. Egy képeslapot és egy hozzáillő könyvjelzőt készítettem. Külön is készítettem két könyvjelzőt, melyet most itt is bemutatok, de nem együtt fényképeztem őket, mert egy kedves kis gyakornok kolleganőmnek a mai napon átadtam és akkor még nem voltam készen a többivel. Hóna alatt egy több kilós befektetésekkel kapcsolatos könyvvel járkál és lapozgatja sűrün, mert nemsokára vizsgázni fog. Hogy tudja hol tart, kapta a könyvjelzőket (na és persze a sok segítségért)

A felhasznált anyagok: fekete karton és fehér művész rajzlap, gombok, gyöngyök, fekete stoppoló fonal

És a képek:

 

 

Szerző: jfi  2009.09.10. 23:22 1 komment

Címkék: kihívás timcsoca

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr751374202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timcsoca 2009.09.11. 09:12:11

Hát Dikó, ezt a készletet én is elfogadnám!!! Eszméletlen ötletes és nagyon szépen kivitelezett!!A póktól még a szőr is felállt a hátamon, annyira "szuper", Brrrrrrr! Nagyon ügyes vagy!:)

Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!:)
süti beállítások módosítása