Ez az első képem, amit Simon Says Challenge 14. kihívására készítettem. A munkát Dawny P. vázlata alapján kellett elkészíteni és új munkának kellett lennie. A képeimet nézegetve, ez a kép akadt a kezembe. Nemrégiben láttam a Working Girl c. filmet, az ötletet ez adta.

Felhasznált anyagok: újra divat az 1930-as évek hangulata, ahol a régi nyomtatványok képi megjelentítése is szerepet kap. Az alap egyszerű hullámkarton, melyet zöldre festettem acryl festékkel és öregítettem. Ezen egy régi betétszámlakönyv lapjai találhatók, majd ezen egy valutalap. Egy feket boríték darabban egy régi forint fillér papír egy bélyeggel és a valutalpból kivágott virággal, melynek közepe egy hagyományos lyukasztóval készített lyukból kiesett papír. Egy vonalas papírra gyorsírással került a szöveg, melyet én írtam. A cím betüit újságokból vágtam ki és egy régi postai ajánlott küldemény lapjára ragasztottam és vágtam ki. A képen én vagyok egy régebbi munkahelyemen és a képen látható írógép sem igazán mai darab és már nem is igen használatos.

És íme az alkotás:

 

Szerző: jfi  2009.07.25. 08:28 1 komment

Címkék: simon challenge says

A bejegyzés trackback címe:

https://scrap.blog.hu/api/trackback/id/tr51267178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timcsoca 2009.07.25. 09:02:40

Nagyon tetszik! Nagyon ötletes a nyomtatványok felhasználása, a virág és a cím is!A tűzdelések is klasszak! Szép munka!:)

Köszi, hogy részt veszel a kihívásban!:)

Tímea és a SSS Challenge DT
süti beállítások módosítása